Segon intent de braç de gitano... prova superada !

L'altre dia, a part de fer els Tortells de Reis, la meva germana i el meu cunyat em van demanar si els podia fer un braç de gitano com el de la última vegada (recepta). I sabent com havia quedat la forma del d'aquell dia, que braç de gitano no ho semblava gaire, vaig intentar fer algunes coses diferents, per veure si així aconseguia cargolar-lo sense que la massa es trenqués. I crec que el que va provocar que quedés amb aquella forma, va ser el motlle que vaig utilitzar, que era massa petit i em va quedar una massa més gruixuda del compte. Aquest cop vaig utilitzar una bandeja de forn i va quedar una massa ben fineta, tot i que també he de dir, que més d'una banda que de l'altra... A veure si a la tercera surt perfecte! 

Almenys ara ja puc dir que ser fer braços de gitano! 

Ara bé, potser la propera vegada em tornarà a sortir amb una forma una mica estranya... però com a mínim ja podré dir que 1 em va sortit bé!

M'ha fet gràcia posar-lo, perquè així podreu comparar-los. Hi ha força diferències. De bons però, per sort, ho eren tots dos!

4 comentaris:

  1. Poc a poc t'anira sortint millor. Bona feina !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Albert!

      Espero que sí! De la pràctica i dels errors se n'aprèn molt!

      Moltes gràcies!

      Elimina
  2. Cristina, veig que tens dificultat per enrotllar el braç de gitano, o de que no es trenqui. Et deixo un enllaç de la recepta que tinc al blog del braç de gitano, espero et pugui servir .

    Blog de cuina de la dolorss: Masa para brazo de gitano

    Per cert, m'encanta la sarsuela de la teva avia.

    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dolors!

      Perfecte! La propera vegada enrotllaré la massa amb el drap i la deixaré refredar. Em sembla que serà la solució perquè no em passi tot això. Ja aniré posant els progressos, a veure si a la tercera va la vençuda!

      Moltes gràcies! :D A nosaltres ens encanta!


      Elimina

Espero que t'hagi agradat!

I si em vols deixar un comentari, fer-me qualsevol pregunta, suggerència... Endavant, no et tallis i digues la teva! M'agradarà molt llegir-ho i et respondré quan pugui ;)

Moltes gràcies i espero tornar-te a veure per aquí ben aviat!



Espero que te haya gustado!

Y si me quieres dejar un comentario, hacerme cualquier pregunta, sugerencia... Adelante, no te cortes! Me gustará mucho leerlo y te responderé cuando pueda :)

Muchas gracias y espero volver a verte por aquí muy pronto!